1r Fòrum de talent en enginyeria biomèdica

Paranimf Facultat de Medicina de la UB
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Plataforma anual d' "ocupabilitat" entre estudiants i graduats en Enginyeria Biomèdica i les empreses del Sector de Tecnologia Sanitària.

La trobada oferirà a les empreses interessades a participar, un espai de networking "estudiant-empresa", així com l'oportunitat d'explorar noves iniciatives de col·laboració entre tots dos col·lectius.

Les modalitats de participació per a les empreses comprenen:

· Estand de presentació d'activitats de l'empresa, habilitat amb una taula i dues cadires per col·locar el material aportat per l'empresa per a l'esdeveniment (roll ups, fullets, etc ...) i la possibilitat de realitzar networking amb els alumnes .

· Col·laboració com a empresa patrocinadora, que, a més de totes les opcions anteriors, permetrà a l'empresa participar en un "cafè col·loqui" amb un grup de 10 alumnes, seleccionats prèviament per aquesta.

Més informació aquí.