Programes de mobilitat per a estudis

Erasmus+ per a estudis                                                       logo Erasmus+.jpg

Mobilitat amb països de la Unió Europea i amb Islàndia, Liechtenstein, Macedònia, Noruega i Turquia.

• Estar matriculat/da a l'EEBE i, preferiblement, haver superat 120 crèdits
      • Tenir nacionalitat europea (l'estudiantat no comunitari haurà de tenir un permís d'estada per estudis en vigor).
      • Realitzar una estada mínima de 3 mesos i màxima de 12, per cicle d'estudis.
      • Complir els requisits de la universitat de destinació

Xina

Nous camins fora d'Europa

• Estar matriculat/da a l'EEBE
      • Complir els requisits de la convocatòria UPC; coneix la del curs 2017-2018 aquí. El termini de presentació de sol·licituds a l'EEBE finalitza el 27 de març de 2017.

Canadà, EUA, Amèrica Llatina, CINDA i SMILE-MAGALLANES

Nous camins fora d'Europa

• Estar matriculat/da a l'EEBE
      • Complir els requisits del programa d'intercanvi i de la universitat de destinació

Programa SICUE

Mobilitat per Espanya

Programa Balsells

Mobilitat amb els EUA: University of Colorado (UC) Irvine, UC Boulder, UC Colorado Springs i UC Davis

• Fer el TFG
      • Els coordinadors del programa tindran en compte la nota mitjana

• Associat a una beca
      • Possibilitat de sol·licitar la beca MOBINT d'AGAUR
      • Les places es sol·liciten directament als responsables del programa (consulta la presentació del programa)

Per a més informació:
Beques Balsells-Generalitat de Catalunya

Programa VULCANUS

Mobilitat amb el Japó

Durada:
      • Durant tot un any (de setembre a agost) que es reparteix de la següent manera: un seminari (durant 1 setmana) + curs intensiu de japonès (4 mesos) + pràctiques en una empresa japonesa (8 mesos).
Requisits:
      • Estar matriculat/da a l'EEBE del 4t curs en el moment de fer la sol·licitud (possibilitat de reconèixer les pràctiques com a TFG posterior a la seva defensa a l'EEBE)
      • Termini per fer la sol·licitud al Centre EU-Japan: 20 de gener
      • Atorgament d'una beca (Yen 1.900.000) que cobreix el viatge i les despeses d'estada (el seminar, el curs i l'allotjament són gratuits)
      • Les places es sol·liciten directament als responsables del programa (consulta la web del programa)