2a Jornada #UPCRecircula

Amb el títol, "Solucions que funcionen per una universitat sostenible”, la jornada tindrà lloc a l'EEBE el dia 22 de novembre.
2a Jornada #UPCRecircula

Davant l'ús creixent de recursos, i impactes greus sobre el planeta i les persones, és responsabilitat de totes les institucions, i també de la UPC, activar mesures de sostenibilitat. Pot ser l'economia circular un marc de reflexió que ens ajudi a trobar solucions que funcionen?

Durant aquesta segona jornada, compartirem pràctiques d’economia circular a la universitat. Algunes són iniciatives pilot, i d’altres noves eines de gestió que redueixen problemes, costos i recursos, i permeten millorar la qualitat dels serveis que oferim.

La jornada, que tindrà lloc a l'Aula A2.06, està dirigida a personal implicat en la gestió de recursos, compres i serveis de la UPC i estudiantat i persones interessades en promoure l'economia circular a la universitat.

La inscripció és gratuïta però necessària. Consulteu el programa complet, aquí.