Acte de Graduació de l'EUETIB 2015-2016

El passat 31 de març va tenir lloc a l'Auditori de l'Edifici Vèrtex, l'Acte de Graduació de l'EUETIB 2015-2016.
Acte de Graduació de l'EUETIB 2015-2016

El 31 de març, a l’Auditori de l’Edifici Vèrtex, va tenir lloc l’acte de graduació de l'estudiantat de les diferents titulacions que s’impartien a l'EUETIB.

L'acte, presidit pel rector de la UPC, professor Enric Fossas, també va comptar amb la presència del Sr. Miquel Darnés, degà del Col·legi d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials Barcelona.

Desprès de la imposició de beques i dels parlaments protocol·laris, es lliuraren els premis als millors expedients acadèmics de la promoció 2016. El Col·legi d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona, va atorgar un any de col·legiació gratuït a tots els guardonats, que també van rebre un obsequi per part de l'Escola.

Va concloure l'acte amb l’himne Gaudeamus Igitur i un brindis de comiat.