Campanya 0,7% Sí

S'inicia la campanya d'aportacions del 0'7 % que permeten tirar endavant les iniciatives solidàries que neixen a la UPC.
Campanya 0,7% Sí

Des del 1985, per articular una participació activa i efectiva de la comunitat universitària a la Campanya del 0,7%, es va crear un sistema que facilita les aportacions:

• Aportació voluntària de l'estudiantat en el moment de matricular-se d’uns 5 €, que és aproximadament l’equivalent al 0,7% del preu de matrícula. En el moment de fer la matrícula triant l'opció SÍ a la casella on apareix el logo de la Campanya 0,7%.
  • Aportació del personal de la UPC (acadèmic i d'administració i serveis) que es poden concretar en l'opció de dedicar el 0,7% de la nòmina o bé en una aportació anual o mensual de la quantitat que es determini.
  • La Campanya inclou també l'adhesió del Centre de Transferència de Tecnologia (CTT) que aporta la retenció del 0,7% dels ingressos obtinguts per la UPC en concepte de convenis de cooperació educativa, així com dels serveis, cursos i altres programes que gestiona.

Consulteu tota la informació relativa a la Campanya 0,7%, aqui