Coneixes el programa de Mentoria M2m UPC?

La mentoria és una relació de desenvolupament personal en la qual una persona més experimentadarecolza altre persona amb menys experiència o coneixements.
Coneixes el programa de Mentoria M2m UPC?

El programa de mentoria M2m te per objectiu potenciar l'apoderament i el desenvolupament professional de les estudiants i titulades, ja sigui en l'entorn acadèmic o empresarial. Durant tot un curs, una professional en actiu dóna suport a una jove estudiant/titulada per contribuir al seu creixement personal i professional.

Com funciona?

El programa M2m UPC es focalitza en el treball de la parella M i m:

o   M-mentora:  dona politècnica que disposa d’una carrera professional  acadèmica o empresarial.

o   m-mentorada: dona estudiant o recent titulada a la UPC.

El programa facilita espais de trobada grupals així com sessions individuals on cada parella M/m pot abordar aquells aspectes que considerin  adients segons l’acord inicia a través de la relació de confiança que s’estableix entre ambdues figures.

A qui s'adreça?  a les estudiants UPC que finalitzen grau, estudiants de màster i de doctorat  UPC

Si vols formar part de la xarxa de mentoria M2m, compartir  i intercanviar experiències amb d'altres companyes i amb dones que ja han desenvolupat la seva carrera professional.

Inscripcions obertes fins el  13 d’octubre 2017: Places limitades.
Durada del programa: novembre 2017  -  maig  2018
Més informació: 93 4017750