Enquesta de Mobilitat i Accessibilitat al Campus Diagonal-Besòs 2017

És molt important la teva participació! Accedeix mitjançant el banner a la pàgina principal del web de l'EEBE fins el 24 d'abril.
Enquesta de Mobilitat i Accessibilitat al Campus Diagonal-Besòs 2017

La Taula de mobilitat* ha posat en marxa l’Enquesta de Mobilitat i Accessibilitat al Campus Diagonal-Besòs 2017 per fer un diagnòstic dels hàbits de mobilitat de la nostra comunitat universitària.

Els resultats es faran públics a finals de curs i contribuiran a conèixer les mancances i les demandes de tots els col·lectius del Campus amb l’objectiu d’ajustar i millorar les actuacions que s’impulsen des de la Taula de mobilitat del Campus Diagonal-Besòs.

Per participar, pots accedir a l'enquesta mitjançant el banner a la pàgina principal del web de l'EEBE o directament a través de l'enllaç que romandrà actiu fins el dilluns 24 d'abril . És molt important comptar amb la teva participació!

L'enquesta requereix 5 minuts. Les dades individualitzades recollides en els qüestionaris tenen caràcter confidencial i no es faran públiques ni es comunicaran a cap persona o entitat.

Gràcies per avançat per la teva participació!

* La Taula de mobilitat de campus és un órgan de gestió i planificació de la mobilitat al campus i està formada pel Consorci del Besòs, l'Ajuntament de Barcelona, l'Ajuntament de Sant Adrià del Besòs, el Consorci del Campus Diagonal-Besòs-Fundació bTEC i la Universitat Politècnica de Catalunya (el Gabinet d'Innovació i Comunitat i l'Escola d'Enginyeria Barcelona Est (EEBE)-Campus Diagonal Besòs).