MATLAB Tools for Teaching and Research: An Introduction to Predictive Data Analytics

Seminari MATLAB del programa MATHWORKS Academia dirigit a tota la comunitat universitària.
MATLAB Tools for Teaching and Research:    An Introduction to Predictive Data Analytics

El dia 25 d'octubre, l'EEBE acollirà de 12 a 15 hores, un seminari de MATLAB del programa MATHWORKS Academia dirigit a professorat, pesonal de recerca i estudiantat interessat en aprofundir sobre les capacitats de MATLAB per a l'Anàlisi de dades i Aprenentatge Automàtic, així com sobre el software i eines e-learning de Mathworks disponibles a la Universitat.

El curs serà impartit per Loren Shure, graduada al MIT en Física i doctorada en Geofísica Marina per la Universitat de Califòrnia. Treballa a MATHWORKS des de fa uns 30 anys i és co-autora de la majoria de productes MATHWORK.

Més informació i incripcions, en el següent enllaç.