Premis Enginyers BCN 2017

Oberta la convocatòria dels Premis ENGINYERS BCN 2017. Consulta les bases per participar-hi!
Premis Enginyers BCN 2017

Un any més, s'ha posat en marxa la convocatòria de Premis Enginyers BCN 2017, l'objectiu dels quals és distingir els millors projectes en tots els àmbits de l'enginyeria industrial i, alhora, fomentar els valors indispensables per a l'excel·lència d'un projecte, com ara la qualitat, la innovació, la sostenibilitat i l'adequació a la normativa.

Enguany, pot presentar-se a la categoria Millor treball final de grau l'estudiantat d’enginyeria de l’àmbit industrial que s’hagi matriculat del projecte de fi de grau durant el anys 2016 o 2017. El termini de presentació de projectes finalitza el 26 de maig 2017, a les 14h.

Cal destacar que el premi al millor està dotat amb 2.000 euros per a l’alumne guanyador, 500 euros per al tutor del projecte i un segon premi de 500 euros

Consulteu les bases de participació, aqui