Primer circuit estranger per a l’equip de l’EEBE

Cinc equips d’estudiants de la UPC competeixen aquest estiu amb els seus vehicles a Formula Student 2017
Primer circuit estranger per a l’equip de l’EEBE

L'equip e-Tech Racing d’estudiantat de l'EEBE, que ha començat aquest curs 2016-2017 la seva singladura al nou Campus Diagonal-Besòs, també participarà a Formula Student 2017. El grup està format per 40 estudiants del tercer i quart curs dels graus en Enginyeria Elèctrica; en Electrònica Industrial i Automàtica i en Enginyeria Mecànica. El nou vehicle elèctric monoplaça d’aquest equip, anomenat Stev-e, s’estrenarà a Formula Student de la República Txeca, de l’1 al 5 d’agost, en el que serà la seva primera competició a l’estranger. L’e-Tech Racing participarà també a Formula Student Espanya, al circuit de Catalunya, a Montmeló, del 23 al 27 d’agost.

L’Stev-e és l’evolució d’un del vehicle anterior i en la construcció del qual s’han centrat en la reducció de pes i l'augment de la fiabilitat. Són trets característics del cotxe la incorporació d'un paquet aerodinàmic complert i la incorporació d’uns motors desenvolupats juntament amb l'empresa Vernis Motors que es controlen mitjançant l'anomenat torque vectoring, un mecanisme que ajuda a induir un canvi de direcció en la trajectòria del vehicle.

L’equip continua comptant, com en edicions anteriors, amb el patrocini del Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona, a més del suport d’altres entitats i empreses. Se’n pot seguir la trajectòria mitjançant les xarxes socials, especialment d’Instagram i Twitter.