Exposició II Jornada de Recerca

• Exposició II Jornada de Recerca
  • 2021-06-28T00:00:00+02:00
  • 2021-07-02T23:59:59+02:00

Durant tota aquesta setmana, amb motiu de la celebració de la II Jornada de Recerca del Campus Diagonal Besòs s'exposaran al hall de l'EEBE pòsters que mostren la recerca realitzada pels grups de recerca del Campus.

28/06/2021 a 02/07/2021
Hall de l'Escola d'Enginyeria Barcelona Est
Nom de contacte
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Amb motiu de la celebració de la II Jornada de Recerca del Campus Diagona-Besòs, que tindrà lloc dimecres 30 de juny, s'exposen al hall de l'Escola pòsters que mostren la recerca dels diferents grups d'investigació del Campus.

L'exposició es podrà veure en horari d'obertura de l'edifici de l'EEBE i l'objectiu de la mostra és donar a conèixer la recerca que es realitza al Campus al públic general.

Exposició jornada recerca 2021