FISIDABO LabShow

Nom de contacte
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Espectacle de física i música amb la banda Jazz Moby Dixie són els ingredients principals del FISIDABO LabShow, una activitat per a tota la família que organitza Luis Carlos Pardo, professor de l'Escola d'Enginyeria Barcelona Est, en el parc d'atraccions Tibidabo diumenge 30 de maig.

Es tracta d'un espectacle participatiu on, a partir de conceptes senzills de física i matemàtiques tothom acaba fent musica i acompanyanat a la banda Jazz Moby Dixie.

Es realitzaran 3 sessions durant la jornada: a les 13 h, a les 14 h i a les 15 h, i totes elles es realitzaran a la Plaça dels Somnis del parc d'atraccions barceloní.

El LabShow és una de les branques del projecte FISIDABO, un projecte educatiu creat, com a iniciativa del professor de l'EEBE Luis Carlos Pardo, conjuntament per l’Ajuntament de Barcelona/Parc d’Atraccions del Tibidabo i el Grau en Enginyeria Física de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona de la UPC.

Visions Anella 2021

Luis Carlos Pardo amb la Jazz Moby Dixie