Jornada '20 anys 22@: sostenibilitat'

El 22@ celebra el 20 anys de la seva creació amb una jornada amb experts que debatran sobre salut, ciutat i la importància de la sostenibilitat.

21/09/2021 de 09:30 a 13:30
Sala d'Actes de l'EEBE
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Quin paper té la sostenibilitat per a un disseny de ciutat més saludable? Aquest és un dels punts de sortides de la jornada sobre ciutat i sostenibilitat que servirà per celebra els 20 anys de la creació del 22@, amb ponències i taules rodondes a càrrec d'experts.

L'acte, s'obrirà a les 9.30 h a la Sala d'Actes de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est amb la benvinguda a càrrec de la directora de l'Escola, Adriana Farran.
Per part de la Universitat Politècnica de Catalunya també es comptarà amb la participació a la taula 'Clima i ciutat? de Josefina Antonijuan, vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat de la UPC.

L'acte serà en format presencial i cal fer inscripció prèvia.