Unite! Hackathon

• Unite! Hackathon
  • 2021-11-22T00:00:00+01:00
  • 2021-11-26T23:59:59+01:00

Tornen les activitats de la universitat europea Unite! en que participa la UPC. “From post COVID University to inclusive European university”

22/11/2021 a 26/11/2021
Esdeveniment online
Nom de contacte
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

UniteEn el marc Unite!, s'ofereix la possibilitat de participar a la hackathon que tindrà lloc entre el 22 i el 26 de novembre, amb format online.

Hi haurà un premi per a l'equip guanyador i un nombre màxim de participants repartits en 5 equips, formats per estudiants de cadascuna de les 7 universitats de la universitat europea Unite!: Grenoble INP, TU Darmstadt, Aalto University, KTH Royal Institute of Technology, Politecnico di Torino, ULisboa i UPC.

Tots els participants rebran un open badge, i un pack d'una samarreta i una gorra amb el logo Unite!

Inscripcions obertes fins al 15 de novembre a través del següent enllaç: https://enquetes.univ-grenoble-alpes.fr/SurveyServer/s/dgdrti-3pi/Hackathon