Màster universitari en Recerca en Enginyeria Mecànica

Presentació

El màster universitari en Recerca en Enginyeria Mecànica està orientat a estudiants i estudiantes amb iniciativa, inquietuds i al qui els hi agradi l'enginyeria mecànica d'espectre ample: estructures, mecanismes, fluids, transferència de calor, vibracions, acústica, biomecànica, micromecanismes o fabricació additiva, entre altres àrees de treball. Com a objectiu, el máster pretén cobrir les necessitats de recerca i desenvolupament tant a la indústria com a l'entorn acadèmic amb persones altament qualificades  i formades en les últimes tendències en enginyeria mecànica.

Presentació del Màster

Vídeo de presentació

Sessions Informatives
Futurs estudiants de Màster

Preinscripció

Informació general

Tipus de títol: Títol oficial pendent d'aprovació per part del Consell d'Universitats.

Durada: Un curs acadèmic, 60 crèdits ECTS.

Inici: Setembre.

Horaris i modalitat: Presencial.

Preus i beques:

Més informació sobre preus i pagament de la matrícula

Més informació de beques i ajuts

Idiomes: Consulta l'idioma d'impartició de cada assignatura a la guia docent dintre del pla d'estudis.

Informació sobre l'ús de llengües a l'aula i els drets lingüístics de l'estudiantat

Acords de doble titulació: Possibilitat de cursar el MUREM com a extensió del Màster Universitari en Enginyeria Industrial

Coordinador acadèmic: Jordi Romeu

Grups de recerca que hi participen