Matrícula estudiantat de grau No Nou

Consulteu abans de la matrícula

• Horaris: Recomanem revisar prèviament per tal que no hi hagi solapaments.

• Prerequisits i corequisits de les assignatures dels plans d'estudis.

• Assignatures comunes de Q2 (ACM, CNED, TMS, CTM i F2FE): Grup M1 s'imparteix en anglès

• STI (Sistemes Electrònics):

• Grup M1A (teoria) i M11 i M12 (laboratoris) s'imparteixen en anglès.
      • Grup M1C (teoria) i M13, M14, M15 i M16 (laboratoris) s'imparteixen en català.
    • STM (Sistemes Mecànics): Grups M3 i T1 són específics per al grau en Enginyeria Mecànica. La resta de titulacions poden accedir-hi, tenint en compte que aquesta assignatura, en aquests grups, estarà orientada als estudiants d'enginyeria Mecànica.

• Grups específics pel grau en Enginyeria Biomèdica:

• M4 per a les assignatures comunes de Q2
      • M3 per a les assignatures comunes de  Q4
    • Exàmens: Podeu consultar les dates d'exàmens a la part inferior del visor d'horaris UPC → Al seleccionar les assignatures i els grups, a sota dels horaris, us apareixeran totes les dates d'exàmens (parcials, finals i de reavaluació) per a les assignatures seleccionades.

• Els beneficiaris de beca del Ministeri d'Educació podran sol·licitar una modificació de matrícula del quadrimestre de primavera fins el 23 de febrer de 2024.

• Les assignatures optatives EMDEE, GEO i GEE s'oferten també per aquest quadrimestre de Primavera, consulteu els horaris.

• Els grups M14 i M24 de l'assignatura Electrònica Analògica (EAEIA) són només per a estudiants que repeteixen aquesta assignatura.

• Els grups M13 i M23 de l'assignatura Teoria de circuits i màquines elèctriques (TCME) són només per a estudiants que repeteixen aquesta assignatura.

• Per poder cursar optatives l'estudiant ha d'haver superat:

• 162 ECTS o més d'assignatures troncals i obligatòries: als graus en Enginyeria Biomèdica, Enginyeria de Materials, Enginyeria Elèctrica, Enginyeria de l'Energia i Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.
      • 96 ECTS o més d'assignatures troncals i obligatòries: als graus en Enginyeria Mecànica i Enginyeria Química

Baner 0,7%.png

bxh_2017_inclusio_320px.png

benestar_psicologicV2.png

Suport a la matrícula

Telèfon de suport a la matrícula per a incidències de tipus acadèmiques:
Tel. 93 413 75 00:

• 6 de febrer de 10:30 a 13:30 h
      • 7 de febrer de 8:30 a 18.30 h
      • 8 de febrer de 8:30 a 16:30 h
      • 9 de febrer de 8:30 a 16:30 h

Telèfon suport d'incidències informàtiques amb l'e-Secretaria:
Centre d’atenció TIC(obriu en una finestra nova)
Tel. 93 401 62 13 (de 9:00 a 21:00h)

banner-demana-ga-eebe-ca-4.png

e-secretaria.jpg

Per accedir cal l’usuari i contrasenya de la UPC.

Per recuperar o modificar credencials: Identitat Digital

Consulteu abans de la matrícula