Matrícula estudiants graus No Nous

Consulteu abans de la matrícula:

• Horaris: Recomanem que la matrícula de totes les assignatures es faci o bé, en grups senars (M11, M13, M21 M23...) o bé, en grups parells (M12, M14, M22, M24...), per tal de facilitar qualsevol eventualitat.

• Exàmens: Podeu consultar les dates d'exàmens a la part inferior del visor d'horaris UPC → Al seleccionar les assignatures i els grups, a sota dels horaris, us apareixeran totes les dates d'exàmens (parcials, finals i de reavaluació) per a les assignatures seleccionades.

• Per poder cursar optatives l'estudiant ha d'haver superat:

• 162 ECTS o més d'assignatures troncals i obligatòries: als graus en Enginyeria Biomèdica, Enginyeria de Materials, Enginyeria Elèctrica, Enginyeria de l'Energia i Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.

• 96 ECTS o més d'assignatures troncals i obligatòries: als graus en Enginyeria Mecànica i Enginyeria Química.

A_un_click_banner.jpg

Suport a la matrícula:

banner-demana-ga-eebe-ca-4.png

esecretaria cast.png

Per accedir cal l’usuari i contrasenya de la UPC. Per recuperar o modificar credencials: Identitat Digital

beques xior.jpeg