Com sol·licitar una plaça d'estudis

Per a participar en un programa de mobilitat internacional durant el curs 2020-2021 cal de tenir en compte el següent:

INFORMAR-SE

• Reunió informativa de mobilitat per al curs 2020-2021: 20 de novembre a les 12.00h o 21 de novembre a les 14.00h (a escollir). Sala d' actes de l'Escola.

REQUISITS

• Segons el programa d'intercanvi escollit.
  • Els propis de les universitats, bàsicament idiomàtics. Consulteu les destinacions per a estudis per conèixer-los.
  • No haver renunciat -sense causa justificada- una plaça de mobilitat assignada i acceptada en la passada convocatòria.

SOL·LICITUD

• Mitjançant e-Secretaria -> Mobilitat del 13 al 31 de gener de 2020. A tenir en compte:
    - els requisitis idiomàtics de les universitats s'han de complir, com a molt tard, quan es sol·liciti l'admissió a la universitat assignada (hi ha un termini de tardor i un de primavera).
    - si voleu participar en el programa CINDA i a e-Secretaria no es mostra la universitat desitjada, ens heu d'avisar per poder afegir-la.
    - si voleu participar en el programa BALSELLS (USA), l'assignació de la plaça depen directament del mateix programa.
    - si voleu participar en el programa SICUE, el calendari i procés a seguir és un altre. Consulteu la informació aquí.
  • Lliurar, si s'escau, a la Bústia de Relacions Internacionals (situada davant de Gestió Acadèmica) del 13 al 31 de gener de 2020:
    - còpia del certificat/s d'idioma/es estranger (d'acord amb la taula de certificats de la UPC). Mínim nivell B2. **Si l'has entregat a Gestió Acadèmica amb anterioritat per alguna altra gestió, si us plau, en lloc del certificat, deixa'ns una nota informant-nos

RESOLUCIÓ DE MÈRITS

• Publicació del llistat provisional de mèrits estudiantat de Grau i estudiantat de Màster: 10 de febrer.
  • Període d'al·legacions e-Secretaria (altres instàncies de mobilitat): del 10 al 14 de febrer.

ASSIGNACIÓ DE PLACES

• Llistat provisional d'assignació de places estudiantat de Grau i estudiantat de Màster21 de febrer.

L'estudiantat sense plaça assignada podrà sol·licitar una de nova a partir del 10 al 15 de març.

• Període d'al·legacions per e-Secretaria (altres instàncies de mobilitat): del 21 de febrer al 25 de febrer.

PERÍODE D'ACCEPTACIÓ

• Període d'acceptació de plaça per part de l'estudiantat mitjançant e-Secretaria: del 26 (a partir de les 14 hores) al 4 de març.

• En cas de no realitzar aquest tràmit d'acceptació de plaça per e-Secretaria en el període establert, s'entendrà que l'estudiant/a rebutja la plaça assignada.

• En cas de plaça rebutjada, es pot sol·licitar una de nova en el període de reassignació establert.
  • Els estudiants amb plaça de mobilitat assignada i acceptada que renunciïn sense causa justificada no podran participar en la següent convocatòria de mobilitat d’estudis.

REASSIGNACIÓ I ESTUDIANTAT QUE NO HAVIA SOL·LICITAT PLAÇA

• Tindrà prioritat l'estudiantat que no tenia cap plaça assignada davant de qui l'hagi rebutjat (o no acceptat). Les persones que no havien sol·licitat plaça podran fer-ho en els mateixos terminis però la seva sol·licitud serà tractada després de les que van fer-ho en període ordinari.

• Publicació de places vacants: 10 de març.

• Període de sol·licitud de places per e-Secretaria (altres instàncies de mobilitat): del 10 al 15 de març.

• Llistat provisional d'assignació de places tenint en compte els criteris per a determinar l'ordre d'assignació : 17 de març.

• Període d'al·legacions per e-Secretaria (altres instàncies de mobilitat): del 18 al 22 de març.
  • Llistat definitiu d'assignació de places: 24 de març.
  • Període d'acceptació de plaça per part de l'estudiantat mitjançant e-Secretaria: del 25 (a partir de les 14h) al 29 de març.

SOL·LICITUD A LA UNIVERSITAT ESTRANGERA

• Quan l'estudiant/a hagi acceptat la plaça, haurà de demanar admissió a la universitat estrangera dins del termini establert per aquesta, segons si la sortida és a la tardor o a la primavera.
  • Troba la documentació necessària durant tot el procés en el nostre web.