OPAE-2019-2020-83-PROJECTES-(VISION PLAST SPAIN, SL.)

VISION PLAST SPAIN, S.L.

Automoció

INYECCIÓ DE PLÀSTICS

TRINI VILLEGAS

tvillegas@garsoplast.com

C/CESAR MARTINELL I BRUNET, 43-45

RUBÍ

Departament

PROJECTES

• Apoyo puntual al departamento de producción en el seguimiento de los indicadores de planta.
• Apoyo a los Project Manager en el lanzamiento, seguimiento y cierre de proyectos.
• Apoyo en la realización de la documentación PPAP para el sector de la automoción.
• Colaborar con el equipo en la definición de criterios de calidad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Recolzament puntual al departament de producció en el seguiment dels indicadors de planta.
• Recolzament als Project Manager en el llançament, seguiment i tancament dels projectes.
• Recolzament en la realització de la documentació PPAP pel sector de la automoció.
• Col·laborar amb l’equip en la definició de criteris de qualitat.
• Col·laborar en l’anàlisi i resolució de problemes durant el desenvolupament del projecte.

Grau en Enginyeria de Materials, Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, Grau en Enginyeria Mecànica, Màster en Ciència i Enginyeria de Materials

CATALÀ
CASTELLÀ