OPAE-2019-2020-127-CONSULTORIA-(SGS TECNOS SA)

SGS TECNOS SA

Consultoria d’enginyeria i auditories

Canvi climàtic i eficiència energètica

Elena Trullén

elena.trullen@sgs.com

C/ Llull, 95

Departament

Consultoria

BECARI AREA D’EFICIÈNCIA ENERGÈTICA./ SOSTENIBILITAT

o Formació acadèmica : enginyeria tècnica/superior cursant darrers cursos , especialització en aspectes d’eficiència energètica

o Idiomes: català , castellà, es valora anglès per consulta de documentació tècnica

o Informàtica: excel avançat , paquet office -usuari

o Habilitats: treball en equip, responsabilitat, flexibilitat per col·laborar en les necessitats de feina de l’àrea

o Departament amb el que col·laborarà : Certification Business enhancement – Àrea d’eficiència energètica i canvi climàtic a Barcelona / sotenibilitat

o Tipus de tasques : es tracta d’una àrea petita en desenvolupament dins una multinacional, per tant els tècnics treballen en execució de projectes, però també en desenvolupament i comercialització (preparació de jornades tècniques) de negoci i de nous serveis, per tant s’han de fer moltes tasques tant tècniques com tècnic administratives, i les fa tothom. Entre les tasques figuren: recerca d’informació tècnica, preparació bàsica d’expedients, càlculs, preparació de presentacions per cursos a partir d’altre material didàctic, preparació d’ofertes, tancament d’expedients per complir requisits d’acreditacions de verificacions de canvi climàtic, arxiu de documentació d’expedients a la xarxa , col.labopració en la preparació d’events i jornades tècniques, recerca d’informació a la xarxa. Les tasques s’assignaran segons vàlua del candidat sempre sota supervisió. El col·laborador podrà fer visites a instal·lacions de clients com a part de las seva formació, així com participar en alguna formació en obert o on line de la casa per poder completar el seu aprenentatge.

o A què es dedica l’àrea? verificació de gasos d’efecte hivernacle (reglada PROTOCOL KYOTO, i no reglada ISO 14.064), inventari d’emissions, auditories energètiques, asessorament en la implantació de sistemes de gestió energètica segons ISO 50.001, verificació de subvencions IDAE, consultoria en temes de de sostenibilitat – memòries de dades no financeres , memòries de sostenibilitat.

o Horari : de 9h00 a 14h00

o Ubicació : Oficina de SGS al carrer Llull de Barcelona