OPAE-2020-2021-183- QUALITAT I PROCESSOS(SENER, INGENIERÍA Y SISTEMAS, S.A.)

SENER, Ingeniería y Sistemas, S. A.

Enginyeries/instal·ladores

Enginyeria

Maribel Lorente

senertalent@sener.es

Creu Casas i Sicart, 86-88, Parc de l'Alba

Cerdanyola del Vallès

Qualitat i Processos

A SENER oferim una Beca remunerada la durada serà d'aproximadament 6 mesos dins del departament de Processos i Qualitat.

A l'Àrea de Processos i Qualitat, s'aposta per la gestió per processos i la digitalització, promovent un nou model de gestió de qualitat. Per això, la missió de la persona seleccionada és donar suport a la digitalització i coordinació de les activitats d'assegurament de la qualitat en projectes i ofertes d'Infraestructures i Transport (aeroports, carreteres, ports, sistemes ferroviaris, ...)

El més important que et demanem no és l'experiència ja que això és una part del que el Grup SENER t'ofereix, sinó les ganes de treballar i d'aprendre en un entorn de treball excel·lent.

La persona que s'incorpori donarà suport a l'equip realitzant les següents funcions:

• Donar suport a la digitalització i modelatge dels processos de sistema de gestió que millori l'eficiència i competitivitat de SENER.
• Col·laborar en la coordinació, amb el director de qualitat, la implantació de el Sistema d'Assegurament de la Qualitat de SENER en els projectes.
• Elaborar / revisar els procediments interns de el projecte, vigilant la seva correcta aplicació.
• Donar suport en l'assegurament de la qualitat dels projectes d'infraestructures que li siguin assignats, verificant el compliment dels requisits de el Sistema d'SENER, de el client i de el projecte.
• Controlar l'anàlisi d'indicadors de qualitat en projectes, identificant desviacions i àrees de millora.
• Donar suport en l'anàlisi de requisits de qualitat d'ofertes i la preparació de documentació necessària.

Grau en Enginyeria Química, Master's degree in Chemical Engineering - Smart Chemical factories

Estudiants de l'últim curs de Grau o Màster en Enginyeria (Informàtica, Civil, Camins, Canals i Ports o similar) durant el curs acadèmic 2021/2022.
• Coneixements en Sistemes de Gestió de la Qualitat ISO 9001: 2015.
• Bon nivell d'anglès, mínim B2, parlat i escrit.
• La persona amb visió espacial i proactiu.
• Capacitat d'anàlisi de problemes i plantejament de solucions.
• Bona capacitat d'organització personal de la feina i de la gestió de les seves tasques.

01/09/2021 00:00

ResponReenvia