OPAE-2020-2021-187- INSTAL·LACIONS (AMB).

Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB)

Adm. Pública i Organismes Oficials

Sector Públic

P0800258F

Pilar Cecília Riu

mpcecilia@amb.cat

C. 62, núm. 16-18, Zona Franca

Direcció Serveis Espai Públic. Secció Instal·lacions

Estudiant/a del Grau d'Enginyeria Elèctrica, Grau Enginyeria Electrònica o Grau d'Enginyeria Mecànica per a conveni de col·laboració educativa a la Direcció de Serveis d'Espai Públic de l'AMB, a la secció d'instal·lacions.

Donarà suport als enginyers de la secció d’instal·lacions fent les següents activitats a la part inclosa a l’àmbit instal·lacions d’espais i/o equipaments públics:

-Redacció de projectes: càlculs lumínics i elèctrics, delineació de plànols, formalització d’annexes i memòries, amidaments i pressupostos
-Execució d’obres: acompanyant als enginyers del departament, col·laborar al control tècnic i d’amidaments. Imprescincible coneixements de CAD i/o BIM i dels programa ArcGis, autocad, dialux, dmelect, cypelec, tcq i Office.
-Petició de Serveis existents: petició i seguiment de l’estat de les peticions de serveis existents amb les diferents companyies.

S'ofereix:
Realització de conveni de col·laboració educativa per l'any acadèmic 2021-2022 (inici octubre 2021).
Horari: de 4 hores flexible de 9.00 h a 13.00 h
Retribució: 11,25€/bruts/hora
Les persones interessades han d'enviar un currículum a: NÚRIA SAMSO: samso@amb.cat cal indicar la referència: ENGINYERS INSTAL·LACIONS ((no s'atendran les candidatures que no hagin enviat el correu electrònic indicat).

Grau en Enginyeria Elèctrica, Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, Grau en Enginyeria Mecànica

-Disponibilitat de realitzar un conveni de col·laboració educativa en horari de matí (flexible) de 9.00 h a 13.00 h
-Domini eines bàsiques d'Office (word, excel...)
-Imprescincible coneixements de CAD i/o BIM i dels programa ArcGis, autocad, dialux, dmelect, cypelec, tcq i Office