OPAE-2021-2022-016-OPERACIONS-COMPRES-(KITZ CORPORATION OF EUROPE)

Kitz Corporation of Europe

Indústria metal·lúrgica

Disseny i fabricacio de valvules

Eduard Sanchez

660691914

esanchez@kitzeurope.com

Ramon Viñas, 8

Sant Adria del Besos

OPeracions-Compres

Estem cercant un futur responsable del departament de compres, Aquest departament està integrat per 3 persones i el màxim responsable té 59 anys. Les principals funcions son la compra de les primeres matèries i components per a abastir la linia de producció. Tenim proveïdors tan a Asia com a Europa. També n'hi ha una tasca de scouting de nous proveïdors.
N'hi ha una estreta col.laboració amb el departament de planificació pel tema de terminis, i amb el departament de comercial per a temes de cotitzar projectes especials.

La idea es fitxar un estudiant en pràctiques amb la idea de formar-lo i que s'integri a la plantilla de l'empresa a futur.

Grau en Enginyeria de Materials, Grau en Enginyeria Mecànica, Grau en Enginyeria Química, Doble titulació grau en Enginyeria Mecànica / grau en Enginyeria de Materials, Máster Universitario en Ciencia e Ingeniería Avanzada de Materiales

Angles imprescindible
Excel avançat