OPAE-2021-2022-052-PRODUCCIÓ FACILITY MANAGEMENT-(SIMBIOE FACILITY MANAGEMENT, SL)

Simbioe Facility Management SL

Consultoria d’enginyeria i auditories

Enginyeria de Manteniment

Marc Blasco Chabert

m.blasco@simbioe.es

Carrer Rosselló 372 plata 3 porta 1

Producció - Facility Management

Es busca un estudiant de grau amb ganes de treballar i aprendre. No es requereix experiència.
Cal que sigui una persona responsable, treballadora i ordenada.
Els treballs a realitzar consisteixen en donar suport als consultors de l'àrea de Facility Management per dur a terme treballs reals. Cal que la persona tingui capacitat de treball a nivell individual, facilitat i motivació per l'autoaprenentatge i motivació personal.
Els projectes en els que s'està treballant actualment són: implantació de eines GMAO (Gestió de manteniment) i de gestió documental en edificis de clients, licitació de serveis de manteniment i auditories de control de qualitat de serveis.
Inicialment es proposa un conveni de febrer 2022 a setembre 2022 de dilluns a divendres de 9 a 14 (o a consensuar en funció de la disponibilitat de l'estudiant). Possibilitat d'ampliar durant el curs escolar de 2022-2023 i possible contracte posterior. També es podria donar el cas de poder ampliar jornada laboral en funció del volum de feina de l'empresa i disponibilitat de l'estudiant.
Es valorarà positivament el coneixement d'altres llengües a banda del català i castellà.
Possibilitat de fer el projecte final de grau a l'empresa.

Grau en Enginyeria de l'Energia, Grau en Enginyeria de Materials, Grau en Enginyeria Elèctrica, Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, Grau en Enginyeria Mecànica, Doble titulació grau en Enginyeria de l'Energia / grau en Enginyeria Elèctrica, Doble titulació grau en Enginyeria Electrònica, Industrial i Automàtica / grau en Enginyeria Mecànica, Doble titulació grau en Enginyeria Mecànica / grau en Enginyeria de Materials

No cal experiència.

8 €/hora