OPAE-2021-2022-200-ENGINYERIA-(INTI ENERGIA PROJECTES, SL)

INTI ENERGIA PROJECTES, S.L.

Energies renovables

ENGINYERIA I CONSULTORIA

Jordi Quer

jordi@intienergia.com

C/Parellades nº 6 1B

Palma

enginyeria

Som un empresa d' enginyeria situat a Palma (Mallorca). Ens dediquem a desenvolupament de projectes d' energies renovables i eficiència energètica, amb més de 200 MW de referències en instal·lacions fotovoltaiques, tant d' autoconsum, com de parcs solars de generació.
Busquem estudiant de darrer curs de grau o màster o recent titulats per contracte de practiques/formació clara amb possibilitat d' incorporar-se al departament de desenvolupament de projectes d'energia solar fotovoltaica.
Tasques: desenvolupament d'estudis i projectes d'energia solar fotovoltaica, tant d'autoconsum com parcs solars de generació.
Es Valora. Coneixements Autocad, Anglès

Grau en Enginyeria de l'Energia, Grau en Enginyeria Elèctrica, Grau en Enginyeria Mecànica, Doble titulació grau en Enginyeria de l'Energia / grau en Enginyeria Elèctrica, Máster Universitario en Ciencia e Ingeniería Avanzada de Materiales, Erasmus Mundus master's degree in Advanced Materials Science and Engineering (AMASE)

Es Valora. Coneixements Autocad, Anglès

8 €/H, segons valua, creixent