OPAE-2021-2022-207-AUTOMATIZACIÓN Y CONTROL-(GTD SCIENCE INFRASTRUCTURE & ROBOTICS)

Nombre de la empresa

GTD Science, Infrastructure & Robotics

Ingenierías / instaladoras

Desarrollo de sistemas y software

Persona de contacto

Marilia Rojas

--------

Teléfono 2

marilia.rojas@gtd.eu

Dirección postal

Passeig de Garcia Fària, 17

Departamento de la empresa

Automatización y Control

Funciones a desempeñar

Would you like to participate in ITER Project: one of the most ambitious energy projects in the world today, whose objective is to produce net energy and prepare the way for the fusion power plants of tomorrow?

We are now looking for a Software Engineer to join the Robotics team in Madrid (Getafe) at GTD Science, Infrastructures & Robotics.

You will be involved in an international Robotics SW project. You will be in charge of developing user interfaces for robotics applications, and the integration of the application with its environment (other applications, robotics frameworks, etc.).

The development environment will be C++ on QT, the SW has to fulfill strict Quality Policies (Misra, etc.) and you will be also responsible for developing tests for testing the SW and preparing the associated documentation. The working environment is mainly Linux.

Titulación cursando

Grado en Ingeniería Electrónica Industrial y Automática

Conocimientos e idiomas requeridos

*BSc/MSc in Computer Science or similar, with a background in SW Engineering.
*Experience with C++ language
*Experience with Qt (Desirable)
*Strong knowledge of SW engineering including SW architecture, design, development, and verification
*Experience with Linux (Desirable)