OPAE-2021-2022-228-ENGINYERIA-(E. BACHILLER B. S.A.)

E. BACHILLER B., S.A.

Fabricació de maquinària

Disseny i construcció d'equips de procés i recipients a pressió per a les indústries química, petroquímica, química fina, farmacèutica, cosmètica i alimentària.

Lluís Naspler

lluis.naspler@bachiller.com

C/ Can Guasch,3 (P.I. Llevant)

Parets del vallés

Enginyeria

BACHILLER és una enginyeria industrial especialitzada en el disseny i construcció d'equips de procés i recipients a pressió per a les indústries química, petroquímica, química fina, farmacèutica, cosmètica i alimentària. Aportem solucions a la filtració a pressió, barreja i reacció de líquids i pastes, barreja, reacció i granulació de sòlids, assecat al buit, columnes, dipòsits i equips a pressió, intercanviadors de calor i reactors. Els nostres serveis inclouen el disseny del projecte, fabricació dels equips, proves de laboratori, control de qualitat i postvenda.

Som un equip de 200 persones i les nostres instal·lacions es troben a Parets del Vallès, a escassos 25 km de Barcelona.

Estem presents a més de 25 països, de manera directa oa través de la nostra àmplia xarxa de representants i col·laboradors locals.

A BACHILLER tenim un Test Center (a Parets de Vallès) on tenim una mostra de les màquines més petites de les que dissenyem i fabriquem i amb elles donem servei als nostres clients per provar la viabilitat dels seus processos de cara a la venda de l'equip o el procés sencer. Sobretot treballem amb filtració i assecat a l'buit tot i que també fem barreges de sòlids, líquids, mòltes ... La persona que seleccionem col·laborarà amb l'execució de les proves, sobretot monitoritzar una vegada que ja estan en règim, així com en el tractament de dades i la redacció d'informes de les proves. És imprescindible persones que siguin molt pràctiques, que els resulti incentivador un entorn industrial, que sàpiga transmetre bé a el paper allò que succeeix durant la prova. Cal un nivell alt d'anglès i amb dots d'interrelació personal, ja que a la majoria de les proves acudeixen els clients a presenciar-les. D'aquestes pràctiques, la persona seleccionada, es durà experiència en equips de procés i processos per a totes les indústries (farma, construcció, química, alimentària ...) però sobretot una experiència amb responsabilitats reals (lògicament sempre sota supervisió) en el món laboral i amb possibilitat d'aprendre de multitud de processos,

Grau en Enginyeria Química

El perfil desitjat d'estudiant a partir de 3r de carrera amb uns coneixements ja assentats de termodinàmica i fluids i amb nivell d' anglés avançat (C1)

Matí