OPAE-2021-2022-243-DIRECCIÓ SERVEIS ESPAI PÚBLIC.SECCIÓ PROMOCIÓ I CONSERVACIÓ-(AMB)

AMB

Adm. Pública i Organismes Oficials

Sector Públic

P0800258F

Pilar Cecilia

mpcecilia@amb.cat

C. 62, núm 16-18. Zona Franca

Direcció Serveis Espai Públic. Secció Promoció i Conservació

La Direcció de Serveis d'Espai Públic de l'AMB, al departament de Promoció i Conservació, cerca un estudiant/a del Grau d'Enginyeria
Elèctrica, Grau Enginyeria Electrònica o Grau d'Enginyeria Mecànica per:

- Suport en la gestió del manteniment de les instal·lacions de parcs, conductiu i correctiu. Les instal·lacions fan referència a la xarxa elèctrica (enllumenat públic, alimentació serveis), xarxa d’aigua i reg i xarxa de clavegueram. Comunicacions amb la empresa i gestió d’incidències detectades als informes conductius.

- Suport en la millora de les instal·lacions (a nivell funcional, energètic, consum aigua, contaminació lumínica, millorar la xarxa de drenatge).

- Suport en la introducció de informació de la xarxa d’instal·lacions en la plataforma arcgis

S'ofereix:
Realització de conveni de col·laboració educativa per l'any acadèmic 2022-2023 (inici octubre 2022).
Horari: de 4 hores flexible de 9.00 h a 13.00 h
Retribució: 11,25€ bruts/hora

Les persones interessades han d'enviar un currículum vitae, currículum acadèmic i portfoli en PDF a NÚRIA SAMSO: samso@amb.cat
Referència: OFERTA DE TREBALL INSTAL·LACIONS