OPAE-2022-2023-37-DEPARTAMENT TÈCNIC-(DAIKIN AC SPAIN)

DAIKIN AC SPAIN

Fabricació de maquinària

Comercialització equips HVAC

Pere Vilanova Fernández

618119758

vilanova.p@daikin.es

Josep Plà 82-84

Departament Tècnic

Donar suport al Departament Tècnic dins de la Delegació de DAIKIN AC SPAIN a Catalunya, realitzant les següents tasques:

* Càlcul i dimensionament de instal·lacions de climatització, ventilació, generació d' Aigua Calenta Sanitària i control per a donar recolzament i solucions a tots els nostres consultors i clients (arquitectes, enginyeries, propietats, constructors, instal·ladors, distribuidors,...)
* Generació d'amidaments i pressupostos detallats de les solucions acordades
* Assessorament Tècnic i resolució de consultes per a tots els canals
* Recolzament Tècnic a la xarxa comercial i prescriptiva (enginyers comercials) de la Delegació de Catalunya

Grau en Enginyeria de l'Energia, Grau en Enginyeria Mecànica, Doble titulació grau en Enginyeria de l'Energia / grau en Enginyeria Elèctrica, Doble titulació grau en Enginyeria Electrònica, Industrial i Automàtica / grau en Enginyeria Mecànica, Doble titulació grau en Enginyeria Mecànica / grau en Enginyeria de Materials, Master's degree in Interdisciplinary & Innovative Engineering

Es requereixen coneixements bàsics termodinàmics i de instal·lacions tèrmiques, com a base per aprenentatge.

Es valoraran coneixements de dimensionament de càrregues tèrmiques i fonaments en la dinàmica de fluïds (aire, aigua) tot i no ser estrictament necessaris (es farà aprenentatge durant el conveni).

Es requereix domini de les llengües oficials (català, castellà) i es valoraran coneixements d'anglès donat que sovint s'assisteix a formacions on line i s'accedeix a llibreries de documentació en aquest idioma.

Matí

8€/h