OPAE-2022-2023-58-ENGINYERIA-(METRICCO PROYECTOS, SL.)

JM.HUGUET@METRICCO.ES

PASSATGE D'AYMA, 8

Enginyeria

Suport en la redacció i confecció de projectes d'instal·lacions per al sector Retail, hoteler, residencial, corporatiu.

- Projectes de climatització
- Projectes de baixa tensió
- Projectes de fontaneria i sanejament
- Projectes de protecció contra incendis

També donarà suport en la redacció de llicències d'obra i projectes de legalització, estudis d'eficiència energètica, projectes de fotovoltaica i energies renovables, entre d'altres.

Grau en Enginyeria de l'Energia, Grau en Enginyeria de Materials, Grau en Enginyeria Elèctrica, Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, Grau en Enginyeria Mecànica, Grau en Enginyeria Química, Doble titulació grau en Enginyeria Biomèdica / grau en Enginyeria Electrònica, Industrial i Automàtica, Doble titulació grau en Enginyeria de l'Energia / grau en Enginyeria Elèctrica, Doble titulació grau en Enginyeria Electrònica, Industrial i Automàtica / grau en Enginyeria Mecànica, Doble titulació grau en Enginyeria Mecànica / grau en Enginyeria de Materials, Erasmus Mundus master's degree in Advanced Materials Science and Engineering (AMASE)

Coneixements en projecció d'instal·lacions: Baixa tensió, climatització, protecció contra incendis, fontaneria i sanejament...

Imprescindible coneixements d'AutoCAD i ganes d'apendre.

31/12/2022 00:00