OPAE-2022-2023-61-ENERGÍA DEL TRANSPORT-(SENER INGENIERÍA Y SISTEMAS, SA.)

SENER, Ingeniería y Sistemas, S. A.

Enginyeries/instal·ladores

Enginyeria

Maribel Lorente

senertalent@sener.es

Creu Casas i Sicart, 86-88, Parc de l'Alba

Cerdanyola del Vallès

Energía del Transport

A SENER et donem els coneixements per aprendre, tasques desafiants per créixer i l'oportunitat de treballar en una companyia que dissenya les infraestructures de el futur.

L'equip en què t'incorporaràs està configurat amb professionals de gran versatilitat formativa (enginyeria, arquitectura, econòmiques ...), la qual cosa et permetrà desenvolupar una visió interessant d'un Departament com aquest, dins d'una enginyeria de primer nivell, amb projectes innovadors i d'alta complexitat tecnològica de caràcter internacional.

El més important que et demanem no és l'experiència ja que això és una part del que el Grup SENER t'ofereix, sinó les ganes de treballar i d'aprendre en un entorn de treball excel·lent.

A través d'una beca remunerada de 6 mesos de durada, dins de les nostres oficines de Cerdanyola de Vallès (Barcelona), donaràs suport a funcions vinculades a la Energía del Transport.

La disciplina Energia del Transport és la responsable del desenvolupament dels sistemes d'electrificació ferroviària i instal·lacions elèctriques de distribució i potència (>1kV) associades als projectes de infraestructures civils i arquitectura, que inclouen: Catenària/Tercer carril i subestacions de tracció; subministrament i distribució elèctrica a AT i MT; posada a terra de sistemes, control de corrents rodamons i compatibilitat electromagnètica.

Les tasques a realitzar son:
• Ajudar en l'anàlisi i la selecció de catenària (en funció dels paràmetres del sistema ferroviari)
• Donar suport al replanteig de catenària / Quaderns de muntatge / Fitxes…
• Col·laboraràs a la redacció d'estudis (interoperabilitat, comparatius,)
• Participar en càlculs elèctrics i mecànics.
• Col·laborar en la documentació gràfica a DWG i/o BIM per a la construcció.

Interessats envieu CV i expedient acadèmic amb l'assumpte BECA ELECTRICITAT a l'adreça de correu: senertalent@sener.es.
Les candidatures que no aportin l'expedient acadèmic no seran tingudes en compte.

Grau en Enginyeria de l'Energia, Grau en Enginyeria Elèctrica, Doble titulació grau en Enginyeria de l'Energia / grau en Enginyeria Elèctrica

Quin perfil necessitem?

Estudiants cursant durant el 2022-23, tercer o quart de grau en Enginyeria Elèctrica o de l'Energia o Doble titulació grau en Enginyeria de l'Energia / grau en Enginyeria Elèctrica.
Nivell d'anglès B2
Bon expedient acadèmic

Què oferim?
Incorporació a un equip d'experts de referència a estudis i projectes emblemàtics d'envergadura i rellevància internacional.
Treballar en un ambient de treball professional, així com col·laboratiu, on la relació estreta dins del departament facilita l'intercanvi d'idees, la proactivitat i l'autonomia per desenvolupar-se en equips de projectes complexos.
Col·laborar en projectes que t'ajudaran a créixer professionalment.
Formar part del nostre Youth Talent Program YTP: Es tracta d'una experiència on combinaràs l'exercici de funcions tècniques, vinculades a diferents disciplines de l'enginyeria, amb l'oportunitat de participar en un pla de desenvolupament dissenyat per accelerar el teu aprenentatge, potenciar el teu talent i facilitar el teu èxit futur amb la possibilitat de formar part de la nostra plantilla.

27/11/2022 00:00

arxivat sota: ,