OPAE-2021-2022-030-LOGÍSTICA-(COTY SPAIN S.L.U)

COTY SPAIN S.L.U

Indústria química (perfumeria i detergents)

perfumeria y afines

B61997714

Arantxa Rico

936192453

arantxa_rico@cotyinc.com

Granollers

LOGÍSTICA

In the frame of the integration of 50% volume increase by end of 2022 in Fragrances – The plant will have a huge transformation during the next 12 months
In this context the Logistic department has an ambitious plan to adapt all flows and Storage Capacity/Strategy of the site. This transformation will generate instability in our current key Logistic processes (Reception / Staging / Shipping + Education and training Pillar). It is then crucial to stabilize those processes before the transformation.
We are looking for an internship in order support the Logistic to build robust and sustainable processes and Education and training Pillar in order to build on them during the transformation as a strength.

Grau en Enginyeria de Materials, Grau en Enginyeria Elèctrica, Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, Grau en Enginyeria Mecànica, Grau en Enginyeria Química, Doble titulació grau en Enginyeria Mecànica / grau en Enginyeria de Materials, Master's degree in Chemical Engineering - Smart Chemical factories, Máster Universitario en Ciencia e Ingeniería Avanzada de Materiales

30/11/2021 02:00