Sol·licitud de difusió de notícies i/o esdeveniments

En aquest formulari us sol·licitem tota la informació que ens cal per publicar una notícia o un esdeveniment adreçat als o  alguns dels col·lectius de la comunitat universitària de l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est. En cas que la notícia o esdeveniment no compleixi els requisits per a la seva publicació, us ho comunicaríem mitjançant la vostra adreça electrònica.
Data d'inici de publicació de la notícia Data des de la qual es demana que sigui publicada la notícia.
/ /   :
Data de caducitat de la notícia   Quina és la data fins la qual es sol·licita que estigui publicada la notícia al web.
/ /   :

En compliment del que estableixen la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, sobre la protecció de dades de caràcter personal i el Reial Decret que aprova el Reglament de desenvolupament de la Llei Orgànica de Protecció de dades de caràcter personal, en cas de ser una entitat externa a la Universitat Politècnica de Catalunya, us informem que les vostres dades personals recollides per mitjà d'aquest formulari seran tractades i quedaran incorporades a la base de dades de l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est per dur a terme les funcions encomanades. En enviar-nos aquestes dades, accepteu aquesta política de privacitat. Així mateix, us informem que podeu exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició davant de l'EEBE a l'adreça electrònica comunicacio.eebe@upc.edu.