Sol·licitud de difusió de notícies i/o esdeveniments

En aquest formulari us sol·licitem tota la informació que ens cal per publicar una notícia o un esdeveniment adreçat als o  alguns dels col·lectius de la comunitat universitària de l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est. En cas que la notícia o esdeveniment no compleixi els requisits per a la seva publicació, us ho comunicaríem mitjançant la vostra adreça electrònica.
Data d'inici de publicació de la notícia Data des de la qual es demana que sigui publicada la notícia.
/ /   :
Data de caducitat de la notícia   Quina és la data fins la qual es sol·licita que estigui publicada la notícia al web.
/ /   :

En compliment del que estableixen la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre sobre protecció de dades de caràcter personal (LOPD) i el Reial Decret que aprova el Reglament de desenvolupament de la LOPD, us informem que les vostres dades personals recollides per mitjà d'aquest formulari electrònic seran tractades i quedaran incorporades al fitxer SERVEIS de la UPC per dur a terme una gestió correcta de forma multicanal del servei d'informació i l'atenció a les persones que contacten amb aquesta Universitat.

En enviar-nos aquestes dades, vostè accepta aquesta política de privacitat. Així mateix, us informem que podeu exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició davant de l'EEBE amb domicili Edifici A (EEBE), Campus Diagonal Besòs, Av. d'Eduard Maristany, 16, 08930 Barcelona, o a l'adreça electrònica comunicacio.eebe@upc.edu.