Innovació tecnològica

L'Incasòl i la UPC impulsen un edifici d'investigació al Campus Diagonal-Besòs de Barcelona

El nou equipament, el sisè del campus, tindrà una inversió d'aproximadament 20 milions

campus-diagonal-besos

Es llegeix en minuts
El Periódico

L’Institut Català del Sòl (Incasòl) i la UPC han arribat a un acord per impulsar un nou edifici d’investigació al Campus Diagonal-Besòs de Barcelona, que tindrà una inversió d’aproximadament 20 milions. El nou equipament serà el sisè del campus i buscarà ser un pol d’atracció per a centres i grups d’investigació que se sumaran a la resta d’unitats que la UPC ja té en funcionament al Campus.

La UPC transfereix els terrenys de la parcel·la D a l’Incasòl en dret de superfície, que serà qui construeixi i gestioni el nou edifici per col·laborar amb la universitat en la implementació del nou campus i en el foment de la innovació tecnològica i la investigació. El futur sisè edifici del Campus estarà situat entre la rambla Central del Campus i el carrer Eduard Maristany, i tindrà una superfície total construïda de 10.670 metres quadrats.