En el programa de diumenge amb els nens i nenes de l’Escola les Corts fem un taller d’expressió corporal. Veiem com els nens i nenes de l’Escola Fluvià treballen sobre els materials que ens envolten a la Setmana de la Ciència. Rebem a betevé la visita dels nens i nenes de l’Escola Joan Roca. Acompanyem els nens i nenes de l’Escola Jacint Verdaguer, el Centre Cívic el Sortidor per fer una activitat sobre bons hàbits a la taula i alimentació saludable. Veiem com els nens i nenes de l’Escola Poeta Foix han treballat en un projecte de coneixença del barri, el Putxet i el Farró. Els nens i nenes de l’Escola les Corts participen en un projecte d’un programa de ràdio sobre els drets i deures dels infants i una càmera del programa ha estat a la cantada dels nens i nenes de l’Escola la Mar Bella al Casal de la Gent Gran de Can Saladrigas.