Anar a la navegació principalAnar al contingut
El matí de Catalunya Ràdio

El matí de Catalunya Ràdio, de 7 a 8 h - 25/07/2023

Durada: 1 h
25/07/2023
08:10 ENTREVISTA a Josep Maria Suelves, portaveu de l'Agència de Salut Pública de Catalunya, amb motiu del Dia Mundial per a la Prevenció dels Ofegaments.

09:00 INICI TERTÚLIA, amb Carles Fernández, periodista; Sara González, periodista d'El Periódico; Marcos Lamelas, periodista especialitzat en economia a El Confidencial, i Iva Anguera, periodista d'El Independiente.

09:10 ENTREVISTA a Ernest Urtasun, portaveu de Sumar.

09:45 ENTREVISTA a Meritxell Plana, responsable de Relacions Institucionals de l'Associació Catalana per a la Prevenció de l'Assetjament Escolar, per valorar els resultats de l'Enquesta de Convivència Escolar i Seguretat a Catalunya que van presentar ahir els departaments d'Interior i d'Educació de la Generalitat.

10:05 ENTREVISTA a Panxo, líder del grup valencià Zoo, sobre la prohibició de concerts al País Valencià des de l'arribada del PP i Vox al govern.

10:25 RESOLUCIÓ DEL CONCURS DELS 40.

10:35 LES CARES DE L'EMERGÈNCIA, amb Anna Punsí. Avui, entrevista a Rafael de la Rosa, cap de la Unitat Central de Segrestos i Extorsions dels Mossos d'Esquadra.

11:05 PELS MEUS OUS, amb Erik Harley. Avui, el nou Camp Nou.

11:35 ENTREVISTA al cantautor nord-americà Rufus Wainwright, l'endemà de la seva actuació al Festival Grec de Barcelona.

Àudios