Vols aconseguir entrades per passar un dia a PortAventura Park? Aquest concurs t'interessa!

per Redacció, el 20 de setembre de 2023 a les 12:00
El proper 5 d'octubre, PortAventura World organitzarà la jornada EcoEduca Green School Days amb l'objectiu de promoure la sostenibilitat entre els més joves a través de la diversió i l'educació.

L'esdeveniment està destinat tant a professors com a alumnes i tindrà divertides activitats com gimcanes, concursos i actuacions musicals, totes elles amb la finalitat de transmetre valors mediambientals. Tot i que estan pensades per visites escolars, estaran obertes a tot aquell qui visiti el parc i vulgui participar, especialment a nens i joves.

El programa també comptarà amb el Hackaton del Talent Factory, una gran gimcana on es planteja un repte sostenible que haurà de ser resolt amb propostes creatives, innovadores i sostenibles. Els guanyadors aconseguiran entrades gratuïtes per passar un dia a PortAventura Park.

Professionals de l'educació i de la comunicació, empreses com ISDIN i Unilever, ONG's, universitats com l'equip e-Tech Racing de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i l'entitat ecologista Good Karma Projects han col·laborat en el programa d'activitats.

EcoEduca, l'aposta educativa de PortAventura World

L'any 2021 va néixer el projecte PortAventura EcoEduca, amb l'objectiu de transmetre valors de sostenibilitat de manera dinàmica, divertida i participativa.

EcoEduca inclou tallers interactius de Residu Zero i també compte amb un concurs escolar, "Fes el teu món més sostenible", en el que escoles de tot el país proporcionen solucions creatives per la preservació medi ambient de l'entorn més proper. L'última incorporació a aquest programa són les noves jornades de Green School Days.

Troba aquí tota la informació: Jornades EcoEduca Green School Days | PortAventura World

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.
Segueix-nos a:
Cerca a Adolescents.cat: