Acte de graduació de la promoció 2019-2020

L'acte de graduació de la promoció 2019-2020, tant de grau com de màster, està previst per al 24 de novembre al Centre de Convencions Internacionals de Barcelona.
Acte de graduació de la promoció 2019-2020

L’Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) té previst  l'organtizació de l'acte de graduació adreçat a tots els titulats i titulades de la promoció 2019-2020 tant de grau com de màster, per celebrar l’acabament dels seus estudis. L'acte tindrà lloc dimecres 24 de novembre a les 17.30 h al Centre de Convencions Internacional de Barcelona (CCIB).

Aquesta celebració, que aplega graduats i graduades, famílies i professorat, vol ser un homenatge de l’EEBE als seus graduats i graduades i una invitació a mantenir els lligams al llarg de la seva vida laboral.

En aquest Acte de Graduació hi podran participar:

- les persones titulades d'estudis de grau del curs 2019-2020.

- els estudiants de grau que es van matricular per primera vegada el curs 2016-2017, encara que no hagin finalitzat els seus estudis.

- les persones titulades d'estudis de màster del curs 2019-2020.

- els/les estudiants de màster que es van matricular per primera vegada al curs 2018-2019, encara que no hagin acabat els seus estudis.

Per poder assistir a aquest acte, que té previst celebrar-se presencialment, caldrà fer inscripció prèvia fins al 17 de setembre a través d'aquest formulari.
Cada graduat podrà anar a l'acte amb un màxim de 4 acompanyants (aquesta mesura estarà subjeta a les condicions marcades per les autoritats sanitàries la data de l'acte).

S'anirà actualitzant la informació de l'acte de graduació en aquesta pàgina: https://eebe.upc.edu/ca/lescola/acte-de-graduacio