Activitats d'Orientació Professional en línia - UPC Alumni

UPC Alumni ofereix activitats d'orientació professional en línia pel curs 2019/2020. Informa't!
Activitats d'Orientació Professional en línia - UPC Alumni

Participa en les activitats d'Orientació Professional en línia que UPC Alumni proposa per l'alumnat de l'EEBE i de la UPC en general durant el curs 2019-2020:

• Entrevistes d’orientació en línia : Demana el suport personalitzat de l’equip d’experts en orientació del Servei de Carreres Professionals per correu electrònic a: carreresprofessionals.alumni@upc.edu  i concertarem una cita per fer una videoconferència.
  • Webinars
  • Altres activitats en línia
  • Masterclass

NORMATIVA GENERAL PER A LES ACTIVITATS

•  Les inscripcions s’han de fer mitjançant un formulari de Google que facilita UPC Alumni
  •  Per participar en les sessions, cal enviar prèviament el full de signatura omplert i signat, adjunt al formulari.
  •  Només les persones que facin arribar els fulls de signatura podran participar en la sessió corresponent.

Mes informació