Arriben noves sessions de BIBtips

Aquest mes de maig el Servei de Biblioteques de la UPC organitza noves sessions pràctiques i breus per a estudiantat de grau i màster que estan realitzant el seu Treball Final d'Estudis.
Arriben noves sessions de BIBtips

El Servei de Biblioteques de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha programat aquest mes de maig més sessions de BIBtips, unes píndoles formatives via Google Meet de caràcter pràctic i durada breu (45 minuts), adreçades a l'estudiantat de grau i màster que està realitzant el Treball Final d'Estudis (TFE).

Les sessions es realitzaran entre el 2 de maig i el 31 de maig, sempre a la mateixa hora, de 14 h a 14.45 h, en castellà o català, indistintament, en funció dels assistents. Per accedir-hi caldrà connectar-se amb l'adreça de correu electrònic de la UPC.

Els BIBtips previstos són:

Per conèixer el contingut dels BIBtips disponibles, reservar plaça i connectar-se només cal entrar al web de Bibliotecnia(obriu en una finestra nova)