Beca per informar dels màsters UPC al Saló Futura

Es convoquen beques per a informar dels màsters de la nostra Universitat en el marc del Saló Futura de màsters i postgraus, que es celebra el mes de març.
Beca per informar dels màsters UPC al Saló Futura

Es convoquen 7 places per informar dels màsters universitaris de la UPC al Saló Futura de Màsters i Postgraus.

Es realitzaran tasques d’informació dels estudis que es cursen i d'altres del seu àmbit.

Els dies efectius de la beca seran el 18 i 19 de març (matí i tarda) i un parell de matins o tardes de sessió de formació prèvia obligatòria, a concretar. L’alta a la Seguretat Social és del 10 al 27 de març.

Horaris:
-Divendres 20 de març: de 9.30 a 20 h (amb 1 h per dinar)
-Dissabte 21 de març: 9.30 a 20 h (amb 1 h per dinar).

Es valoraran els requisits acadèmics (60 %) i l'apartat 'altres coneixements' (40 %- pertenència a associacions, haver realitzat mobilitat, pràctiques, gestió dels recursos d'informació, atenció al públic, etc.).
La beca és incompatible si s’està gaudint d’altres beques d’aprenentatge o beques de recerca (del CTT).

Adreçada a estudiant de màster, preferentment de 2n curs, dels següents àmbits d'estudis de la UPC:

Arquitectura, Urbanisme i Edificació
Enginyeria Civil
Enginyeria Industrial
Enginyeria Informàtica
Enginyeria de Telecomunicació
Enginyeria Aeronàutica

Les sol·licituds es poden realitzar fins a l'1 de març entrant en aquest enllaç (codi beca 6757).