Biblioteca Campus Diagonal-Besòs: Nou servei de xat

Posem a la vostra disposició un servei de xat per atendre les vostres consultes a l’instant. Aquest servei està disponible de dilluns a divendres (no festius) de 9 a 11 i de 13 a 20 hores.
Biblioteca Campus Diagonal-Besòs: Nou servei de xat

La Biblioteca del Campus Diagonal-Besòs, posa a la vostra disposició, un servei de xat per atendre les vostres consultes a l’instant.

Tingueu en compte aquestes consideracions:

• Usem les eines de Google Suite que la UPC ha posat a disposició de la seva comunitat universitària
  • Has de fer servir el correu electrònic usuari UPC (nom.cognom@estudiant.upc.edu o nom.cognom@upc.edu) i accedeix a Google Chat. Un cop dins, escriu biblioteca.eebe dins la capsa de cerca i ens trobaràs. El color verd indica que estem disponibles.
  • Si la consulta ho requereix, iniciarem una videoconferència amb l’eina de G-Suite Meet. En aquest cas, t’enviarem un correu electrònic amb l’enllaç a la videoconferència, on hauràs de donar-nos el teu consentiment.

Disponible de dilluns a divendres (no festius) de 9 a 11 i de 13 a 20 hores

Google Chat: biblioteca.eebe