BIBtips: fes match amb el teu TFE

El Servei de Biblioteques organitza sessions online pràctiques i breus per a estudiantat de grau i màster que estan realitzant el seu Treball Final d'Estudis.
BIBtips: fes match amb el teu TFE

El Servei de Biblioteques de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) organitza els BIBtipis, unes sessions formatives via Google Meet de caràcter pràctic i durada breu (45 minuts), adreçades a l'estudiantat de grau i màster que està realitzant el Treball Final d'Estudis (TFE).

Les sessions es realitzaran entre el 21 de març i el 26 d'abril, sempre a la mateixa hora, de 14 h a 14.45 h, en castellà o català, indistintament, en funció dels assistents. Per accedir-hi caldrà connectar-se amb l'adreça de correu electrònic de la UPC.

Els BIBtips previstos són:

• Treball acadèmic (dimarts 21 de març)
  • Plagi (dijous 23 de març)
  • Bibliografia (dimarts 28 de març)
  • Zotero (dimecres 12 d'abril)
  • DiscoveryUPC (dijous 13 d'abril)
  • Google (dimarts 18 d'abril)
  • Bases de dades (dimecres 19 d'abril)
  • Bases de dades arquitectura (dimecres 26 d'abril)

Per conèixer el contingut dels BIBtips disponibles, reservar plaça i connectar-se només cal entrar al web de Bibliotecnia