Jornada “Introducció als Edificis de Consum gairebé Nul - Nearly Zero Energy Buildings (nZEB)” a l’EEBE - IREC

El proper dilluns 28/10/2019 a les 12 h. a l'EEBE- Aula: A0.03 . Introducció als Edificis de Consum gairebé Nul - Nearly Zero Energy Buildings (nZEB).

El proper 28 d’Octubre a les 12h es realitzarà la jornada “Introducció als Edificis de Consum gairebé Nul - Nearly Zero Energy Buildings (nZEB)” a l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est – EEBE. L’objectiu de la sessió és introduir als estudiants d’enginyeria que és un edifici nZEB i quines característiques ha de tenir. S’explicaran quins són els reptes de disseny i operació que s’han d’assolir per tal d’aconseguir un parc d’edificis eficients, així com alguns casos pràctics.

La jornada esta organitzada pel grup de treball format per l’IREC, LEITAT, EURECAT, CIMNE i l’ICAEN que col·laboren conjuntament per la promoció dels edificis nZEB. A mes a mes, compta amb el suport del Departament de Mecànica de Fluids de la UPC.

12:00 h

Benvinguda

Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE – UPC)
12:10 h

Què és un edifici de consum gairebé nul?

Ramon Pascual, Institut de Recerca en Energia de Catalunya (IREC)
12:30 h

Certificació energètica. L’envolupant tèrmica.

Ainhoa Mata, Institut Català d’Energia (ICAEN)
13:00 h

Les instal·lacions i la gestió energètica als edificis

Marta Escamilla, Leitat
13:30 h

Exemple d’edifici nZEB: Edifici Sòcrates

Mauro Manca, Picharchitects
13:50 h Torn de preguntes

Logos nZEB

DATA: Dilluns 28 d'octubre de 2019 a les 12 h.

LLOC: EEBE- Aula: A0.03