Concurs de Recerca Interuniversitari de Treballs de Fi de Màster

Premia els TFM que han contribuït de manera destacada a promoure el desenvolupament sostenible
Concurs de Recerca Interuniversitari de Treballs de Fi de Màster

La Creu Roja, amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona, adopta les bases del Concurs de Recerca interuniversitari el qual té com a propòsit incentivar la recerca i la investigació en l’àmbit del desenvolupament sostenible. Es pretén guardonar i reconèixer públicament l’alumnat que, mitjançant el seu Treball de Fi de Màster (TFM), ha contribuït de manera destacada a promoure el desenvolupament sostenible, mitjançant l’abordatge i l’estudi de temàtiques connexes des d’un enfocament basat en la transformació social.

El premi consisteix en la publicació de la recerca i en la invitació a la persona autora a presentar la seva investigació en el marc d’una ponència a la Jornada “Aliances públic-privades per l’assoliment de l’Agenda 2030” que es desenvoluparà al primer semestre del 2020.

TERMINI DE PRESENTACIÓ DE LES SOL·LICITUDS

El termini per presentar les sol·licituds és de l’1 de juliol al 16 de setembre de 2019 (ambdós inclosos).

Més informació i bases