Concurs de vídeos: Unite! student video contest

Unite! convoca un concurs de vídeos per a estudiantat de tota l'aliança mostrant el seu dia a dia a la Universitat.
Concurs de vídeos: Unite! student video contest

El Centre de Formació Multilingüe i Multicultural de l’aliança Unite!,de la qual forma part la UPC, convoca un concurs de vídeos, Student Video Contest, amb l’objectiu de promoure la diversitat cultural i els valors comuns dels estudiants universitaris europeus. El concurs ofereix l'oportunitat de compartir la realitat cultural de l'estudiantat i guanyar un viatge.

Hi poden participar estudiants i estudiantes de qualsevol de les nou institucions sòcies de Unite!, de grau i màster, graduats i graduades, doctorands i doctorandes; estudiants locals, internacionals, d’intercanvi, etc.
Cal que els vídeos il·lustrin el seu dia a dia dels estudiants, mostrant un dia sencer de la seva vida acadèmica, amb elements propis tant de la ubicació (campus, ciutat i país) com altres aspectes de la vida personal i acadèmica d'una manera atractiva, que desperti l'interès de l’estudiantat d'altres universitats per la diversitat de Unite!.

L'objectiu d'aquest concurs és mostrar la diversitat i la interculturalitat que defineixen la comunitat estudiantil d'Unite!.

Els vídeos es podran presentar de manera individual fins el proper 30 de març 9 d'abril (ampliat el termini). Un comitè farà una preselecció i d'aquesta, i els guanyadors de cada universitat, escollits a través de votacions de la resta d’estudiants, podran viatjar a Lisboa per participar en el primer Unite! Student Festival, que tindrà lloc del 29 de juny a l'1 de juliol, amb les despeses de viatge i allotjament pagades.

Per participar-hi els estudiants participants hauran de :

1.- Registrar-se a Metacampus (amb les credencials d'inici de sessió de la UPC).
2.- Omplir el formulari de sol·licitud i carregar el vídeo a la secció de la UPC
3.- Els vídeos es podran carregar fins al 30 de març.

Es poden consultar en aquest link les bases del Concurs. Per a qualsevol dubte o consulta es pot contactar amb  Jordi Pujol, del Servei de Llengües i Terminologia de la UPC a través del correu electrònic jordi.pujol-nadal@upc.edu