Coneix de primera mà l’èxit rotund de l’equip ePowered RACING al MotoStudent 2018

Del passat 3 al 7 d’octubre va celebrar-se al circuït de Motorland Aragó la V Edició de la competició internacional de MotoStudent a la qual participava per primera vegada l’equip ePowered RACING a la categoria Electric.

Després de 18 mesos de preparació realitzant cadascuna de les entregues requerides per assegurar la seva participació, l'equip va viatjar en direcció al circuit d’Alcanyís per iniciar la fase final de la competició.

Una vegada allà, els membres de l’ePowered RACING es van esforçar al màxim per aconseguir la millor puntuació a les presentacions de "Design and Innovation" i "Business Plan", els dos primers dies, així com per superar amb èxit totes les verificacions necessàries perquè el seu ePR01 pogués realitzar les proves dinàmiques i la carrera del cap de setmana.

Els seus esforços es van veure recompensats en obtenir la 5a posició (d’un total de 26 participants) a la fase MS1 de la competició, el Projecte Industrial.

Després d’aconseguir bones puntuacions a les proves d’acceleració, gymkhana, mecànica i pole position (on van obtenir la 3a posició a la graella de sortida), el pilot, Juan Bultó, va aconseguir portar la ePR01 fins a una satisfactòria 10a posició a la carrera.

Una vegada celebrades totes les proves de la fase MS2, l’equip ePowered RACING va finalitzar la classificació general de la categoria Electric sent:

-El millor equip de Catalunya.
-El 4t millor equip a nivell Espanyol.
-El 6è millor equip
a nivell Mundial.