Convocada la beca per a informar dels graus al Saló de l'Ensenyament

L'estudiantat de l'EEBE podrà optar a la beca que permetra participar com a informadors dels estudis de grau de l'EEBE en el marc del Saló de l'Ensenyament, que se celebrarà el mes de març.
Convocada la beca per a informar dels graus al Saló de l'Ensenyament
Imatge de www.ensenyament.com

El Servei de Comunicació de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha publicat l'oferta de beques per a participar com a informadors dels estudis de grau de la Universitat en el marc del Saló de l'Ensenyament 2022, que se celebrarà del 16 al 20 de març.

Es tracta del saló de referència a Catalunya per l'alumnat de secundària, batxillerat i cicles formatius per a poder informar-se d'estudis superiors, i que tindrà lloc al recinte firal de Plaça Espanya.

La tasca a realitzar serà informar als assistents del grau que es cursa o s'ha cursat a l'EEBE (amb una visió general de tota la UPC, tot i que aportant l'experiència de l'estudiant a la nostra Escola). Per poder participar-hi com a informador/a s'haurà d'optar a una de les beques convocades que tenen com a requisits essencials:

• Haver superat la fase selectiva del grau. En el cas d'estudiantat de màster només hi podran optar aquelles persones que hagin realitzat el grau a la UPC.
  • No estar realitzant en el període d'alta de la beca cap altra beca d'aprenentatge, de recerca o conveni de cooperació educativa.
  • Es valorarà la participació en associacions de l'Escola, experiència com a becari/ària en d'altres unitats o haver realitzat pràctiques en empresa o estades de mobilitat internacionals.
  • Caldrà tenir en compte la normativa general de beques d'aprenentage.

Informació sobre la beca del Saló de l'Ensenyament

TORN DE MATÍ

Codi de la beca: 6590

Horari:

Dimecres 16/3Dijous 17/3Divendres 18/3Dissabte 19/3Diumenge 20/3
08:30-14:45 08:45-14:45 08:45-14:45 08:45-14:45 08:45-14:45

El sou serà de 273,8 € bruts, i d''aquest import s'ha de descomptar l'IRPF i SS.

TORN DE TARDA

Codi de la beca: 6591

Horari:

Dimecres 16/3Dijous 17/3Divendres 18/3Dissabte 19/3
14:30-19:30 14:30-19:30 14:30-19:30 14:30-20:30

El sou serà de: 218,33 € bruts, i d'aquest import s'ha de descomptar l'IRPF i SS.

Tant les persones que optin a la beca del torn de matí com la de tarda haurà d'assistir obligatòriament a una sessió de formació prèvia al Saló.

L'estudiantat interessat pot aplicar a través de la web de beques d'aprenentatge fins al 25 de gener.