Convocades les beques de mentoria de l'Aula Lliure

Fins al 2 de febrer es pot fer la sol·licitud per a optar per una de les 9 places convocades per a mentoritzar a l'Aula Lliura durant el quadrimestre de primavera d'aquest curs.
Convocades les beques de mentoria de l'Aula Lliure

S'han convocat 9 places de mentoria per a l'Aula Lliure de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) per aquest proper quadrimestre de primavera 2022-2023.

El període de desenvolupament de les beques va de l'1 de març al 31 del maig de 2023, amb una dedicació de 10 hores a la setmana

La principal tasca dels mentors és donar classes complementàries de suport (resolució d'exercicis, preparació d'exàmens, etc) a una assignatura de Fase Inicial. El desenvolupament d'aquesta tasca requerirà de la cooperació i coordinació amb els coordinadors de l’Aula Lliure i amb el professor o professora responsable de l'assignatura.

Les assignatures són les següents:

• Càlcul (CAL).
  • Física I: Fonaments de Mecànica (F1FM).
  • Àlgebra i Càlcul Multivariable (ACM).
  • Càlcul Numèric – Equacions Diferencials (CNED).
  • Física II: Fonaments d’Electro-magnetisme (F2FE).
  • Ciència i Tecnologia de Materials (CTM).
  • Termodinàmica (TERM).

Addicionalment, una tasca complementària serà la d'atendre dubtes sobre aspectes generals de funcionament de l'escola que estudiants de nou ingrés puguin tenir.

La sol·licitud de la beca està oberta fins al 3 de febrer i s'ha d'aplicar des de la web de Convocatòries de Beques d’Aprenentatge de la UPC(obriu en una finestra nova), on es troba publicada amb el codi 7834. També cal complimentar aquest formulari.

Mes informacióaula.lliure.eebe@upc.edu