Convocatòria 2023-2024 d’internships al sincrotró ALBA

El sincrotró ALBA obre la convocatòria per a estudiantat universitari per a poder realitzar una estada a les seves instal·lacions.
Convocatòria 2023-2024 d’internships al sincrotró ALBA

L'estudiantat de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) pot optar a una de les places que ofereix el sincrotró ALBA per a poder realtizar una estada a les seves instal·lacions durant el curs 2023-2024. S'ha obert una convocatòria de beques de 16 internships adreçada a estudiants de grau i de màster per realitzar pràctiques d’empresa o TFEs. ALBA és una gran instal·lació d’alta tecnologia situada al Parc Tecnològic del Vallès.

Les estades formatives es poden fer a partir de l'octubre del 2023 i el període en concret per a cada estudiant s'acordarà en cada cas. Aquestes tindran una compensació bruta de 640€ mensuals, en concepte d'ajuda a l'estudi.

Les persones interessades poden presentar la seva sol·licitud fins al 31 de maig, al web del sincrotó ALBAon també es poden consultar les propostes de formació que s'ofereixen.